niedziela, 5 lutego 2012

IMPREZA W AGATERII


Witam Was w tak wyjątkowy dla mnie prywatnie weekend.
Dziś 5 luty - imieniny Agaty. Dla mnie od dziś Agaterii.
Drugim ważnym wydarzeniem, który świętujemy w ten weekend są (wypadające 8 lutego) 40 - te urodziny faceta, który tak naprawdę tworzy stemple Agaterii - mojego męża Darka.
Z tej okazji mamy dla Was kilka niespodzianek.
Pierwszą będzie trwająca w dniach 5-8 luty obniżka cen na cały asortyment.
Następne zabawy już na blogu. Ale w zamian prosimy Was byście napisali nam jaką kategorię stempli najchętniej odwiedzacie w sklepie Agateria.
Odpowiedź zostawcie w komentarzu pod tym postem.
Oczywiście powiadomcie swoich znajomych o naszej zabawie pisząc o niej w nowym poście na swoim blogu, wraz z umieszczeniem banerka i podlinkowaniem informacji do tego postu.
Nasz zespół wyłoni dwie najciekawsze odpowiedzi. 
Autor najciekawszego komentarza zostanie nagrodzony stemplami Agaterii (będzie sam mógł dokonać wyboru). Dodając nasz blog do obserwowanych można podwoić swoje szanse, a  udostępniając tę wiadomość na facebooku, możecie swoją szansę potroić.



Drugi komentarz zostanie wybrany spośród klientów, którzy, dokonali  w tych dniach zakupów (oraz opłaci je do końca tygodnia). Dajcie nam oczywiście znać w komentarzu, że dokonaliście zakupów. Osoba ta będzie mogła za równowartość swoich zakupów dokonać następnego zamówienia, a stemple otrzyma gratis.
Nasze decyzje o najciekawszych komentarzach ogłosimy w sobotę 11-go lutego.
Konkursy i promocje nie dotyczą odbiorców hurtowych.

Życzymy udanej zabawy !

23 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojego męża :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Was obojga!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego
    wszystkie stempelki bardzo mi sie podobają ale najbardziej zaglądam na tematy związane z dziecmi oraz urodzinowe.obserwatorem jestem od dawna.
    Zamówienie zrobiłam -zam. 210 i już zrobiłam przelew
    Na blogu zaraz zrobie posta a banerek wkleiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wam obu wszystkiego co najlepsze i tego co sobie wymarzycie:)
    Hmm, wszystkie wasze stemple są inspirujące ale najczęściej wchodzę do działu stempli do korowania w których Matyldka za każdym oglądaniem podbija moje serce na nowo.Zaczęłam obserwować przed chwilą,a banerek wkleję w nowym poście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie naj naj! A jako, że i ja Agata tym chętniej wezmę udział :D Ja lubuję się w Waszych rozetkach i ornamentach! Rozetki mam dwie Wasze i sa świetne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha zapraszam na swojego bloga, podlinkowany banerek obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielu sukcesów Wam życzę i wszystkiego co najlepsze:)
    Najchętniej kupuję napisy,cytaty...Niestety w piątek otrzymałam ostatnio zamówione stempelki...Jaka szkoda,że pieniądze nie rosną na drzewach..., znów mogłabym poszaleć;)Pozdrawiam serdecznie:) Post zamieszczę wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego imieninowego! I dla Twojej drugiej połowy również - sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Bo słowa to wielka łaska. Cóż ma tak naprawdę człowiek prócz słów dane?
    I tak nas wszystkich czeka kiedyś wieczne milczenie, to się jeszcze namilczymy. Może przyjdzie nam ściany z bólu drapać za najmarniejszym słowem. I każdego słowa nie wypowiedzianego na tym świecie do siebie będziemy jak grzechów żałować. Tylko, że będzie za późno. A ileż takich słów nie wypowiedzianych zostaje w każdym człowieku i umiera razem z nim, i gnije z nim, i ani mu potem w cierpieniu nie służy, ani w pamięci.
    To po co jeszcze sami sobie zadajemy milczenie?"

    Wiesław Myśliwski — Kamień na kamieniu

    ...słowa, słowa i jeszcze raz słowa!...mówic, przelewac swoje myśli i uczucia na papier!...w moich pracach uwielbiam cytowac sławnych i mądrzejszych ode mnie ludzi:)stąd moją ulubioną kategorią stempli są napisy, a jeśli to jeszcze są cytaty to już w ogóle pełnia szczęścia !

    http://scrap-inki.blogspot.com/2012/02/impreza-w-agaterii.html

    na blogu info już jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego z okazji imienin Agatko oraz urodzin Twojego męża! :)

    Przyznam, że pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga oraz do sklepu ze stempelkami - dlatego też jeszcze nie miałam okazji ich wypróbowania. Niemniej jednak chyba się skuszę na kilka stempelków zwłaszcza z kategorii do kolorowania - Matylda jest przeurocza!:D Poza tym walentynkowe nowości są bardzo ładne
    Oczywiście zamieszczam banerek na swoim blogu oraz dodaję info na fb.

    Pozdrawiam serdecznie,
    ComoLaLuz

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Wam wszystkiego najlepszego !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Składam serdeczne życzenia imieninowe!:) W sklepie Agateria najbardziej lubię kategorię „stemple”:P Gdy się ją rozwinie pokazują się inne podkategorie - te zawsze po kolei lubię przeglądać, mimo, że widziałam je już kilkakrotnie :) I marzy mi się mieć wszystkie stempelki Agaterii. Może kiedyś się uda. Kilka już mam więc pewne kroki poczynione, a właśnie zamówiłam kolejne stempelki:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji imienin oraz urodzin małżonka i jednocześnie współtwórcy przedsięwzięcia! Chciałam również pogratulować rocznicy istnienia sklepu, bo myślałam, że istniejecie już co najmniej rok... ale pól roku z hakiem i taki asortyment to też chyba powód do dumy! Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju zawijaski, dlatego zachwycam się Waszymi ornamentami, ramkami, a stemple dopasowane do wykrojników to dla mnie prawdziwa bomba i już dawno mnie korciło, żeby je wypróbować. Poza tym nie widziałam jeszcze różowych stempli...

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje!!
    Najbardziej podobają mi się stemple "Artjournal", ponieważ AJ jest baardzo wciągający, a takie cudne stemple, upiękniłyby moje skromne prace. Najlepsze jak dla mnie to stemple-spękania i strzałki.
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz gratuluje i najmocniej ściskam! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat, sto lat :)))
    Moją ulubioną kategorią stempli są zdecydowanie napisy. Staram się wybierać uniwersalne teksty, co by pasowały do różnorodnych okazji i żeby często gościły na moich pracach :) Rewelacyjnie prezentują się Wasze rozetki a okrągłe stemple z życzeniami uwielbiam! Ponadto mam słabość do kategorii cytaty...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to wszystkiego najlepsiejszego!! To życzę nadal takich pięknych stempli, zdolnych projektantek (ale tu to już lepszych sobie nie można wymarzyć) no i dużego zainteresowania klientów, chociaż pewnie i tego nie brakuje.No i co by tu gadać! Wszystkie stempelki są przecudaśne ale moje serce bezapelacyjnie zauroczyły Matyldy! Kocham wszelkie stemple do kolorowania więc mam ich sporo i wiem o czym mówię. Jeśli miałabym użyć jakiś słów do ich opisania no to tak: Matyldy kojarzą mi się z mocną kobiecoscią z dużą dawką poczucia humoru i infantylności.
    Nie będę dalej przynudzać jeszcze raz wszystkiego naj i z niecierpliwością czekam na rozwikłanie konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego dla was dwojga.Uwielbiam ,jestem wręcz zachwycona waszymi rozetami i ornamentami.Przy ich pomocy można stworzyć karteczkę w minutę,na każdą okazję...dlatego warto je mieć w swoim zbiorze stempelkowym.

    OdpowiedzUsuń
  20. życzę samych słonecznych dni i spełnienia wszystkich marzeń.
    A które stemple? chyba do kolorowania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Imieninowo-urodzinowych serdeczności życzę! Stempelki uwielbiam pod każda postacią, a najbardziej napisy pasujące od różnych okoliczności, świąt itp oraz ubustwiam Lizkę oraz ramki do wykrojników

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...