piątek, 10 maja 2013

Weekend darmowej wysyłki oraz super zestawy stempli do zdobycia !

Witam serdecznie w piękny majowy dzień.
Mamy dla Was kilka niespodzianek.

Od tej chwili ogłaszamy w Agaterii weekend darmowej dostawy!



Promocją zostaną objęte wszystkie zamówienia od 35 zł (wysyłka na terenie Polski).

Ale to nie wszystko!

Chcemy Wam podarować dwa zestawy super stempli Agaterii!

Jednak chcemy coś w zamian.

- Prosimy byście wpisali w komentarzu jaka kategorię/podkategorię stempli lubicie najbardziej.
- Ze wszystkich komentarzy wylosujemy zestaw stempli Agaterii
- Możesz podwoić swoje szanse bawiąc się z nami na facebooku:
  należy nas polubić (Agaterię a nie tylko wiadomość) - jeśli jeszcze nas nie lubisz ;) oraz udostępnić nasz wpis)
- Ze wszystkich udostępnień zostanie wylosowana jedna osoba , która otrzyma zestaw stempli Agaterii.
- na wpisy i  udostępnienia czekamy do niedzieli 12 V godz 24-ta.

Zapraszam do zabawy i skorzystania z darmowej wysyłki !

32 komentarze:

  1. Moja ulubiona kategoria stempli to oczywiście:
    DO KOLOROWANIA :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle jednoznaczna odpowiedź ciężka....... ornamenty, napisy i okazjonalne.....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio najbardziej lubię stemple do kolorowania.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię kategorię - DO KOLOROWANIA - bo jestem fanką Łucji :)))
    pozdrawiam serdecznie w ten słoneczny dzień :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. mi zaś przypadła do gustu kategoria Ornamenty. Świetne do tworzenia tła o wykańczania projektów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie wszelkie napisy a poza tym rozetki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to uwielbiam napisy:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoj, ciężki wybór:-) Ostatnio zachwyciły mnie nowo wporadzone smashowe (ale nie tylko ze względu na Smasha, ale dlatego, że nadają się do wszelkich działań). Jestem ogromną wielbicielką Waszych wszelkich napisów i dłyższych form po polsku: raz, że właśnie po polsku, dwa: wielka róznorodność co do treści i formy, trzy: piękne cytaty są zawsze w cenie. Podobają mi się strasznie, strasznie etykietki, które teraz właśnie dojrzałam (czy były wcześniej?), np. ta "szczęśliwi razem". No i oczywiście przepiękne ornamentowe czyli zawijaski i zawijaseczki, a także ramki. W okolicach świąt, a i niekoniecznie:-) bo już nabyłam w tym roku, niedawno chyba, cały miły pakiecik bożonarodzeniowych piękności. Nie kupiłam jeszcze, ale bardzo mi się pobodają bożonarodzeniowe scenki jak ze starych pocztówek, boję się, że nie podowałam w kolorawaniu, tak są pełne pięknych szczegółów. I także piękne są kwiaty, a ja posiadam bratki, z których wychodzą wiosenne kartki. Czyli jednak trudno wybrać coś jednego ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie najciekawszymi stemplami są ornamenty i tła. Można je wykorzystać wszędzie i na różnoraki sposób, zawsze są miłym akcentem, ciekawostką, dodają różnorodności pracom ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio polubiłam kolorowanie, dlatego kategoria "do kolorowania" jest tą, która mnie ostatnio nęci najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. będę bardzo szczegółowa - moje ukochane literki scrabble są w kategorii alfabety :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie to też napisy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba literki ten zestaw Scrabble to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam stemple do kolorowania i napisy szczególnie te z ciekawymi sentencjami

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie zaś podobają się stemple vintage :) mają swój urok i romantyzm.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moją ulubioną kategorią są napisy. Nigdy nie ma ich dość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja ulubiona kategoria to miłość....

    OdpowiedzUsuń
  18. Moimi faworytami są stemple do kolorowania i cytaty

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie ornamenty zawijasy i rozetki :)
    pozdrawiam wszystkich stemplujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. powtórzę się i nie będę oryginalna, ale najbardziej u Was lubię cytaty, za różnorodność, mądrość i fajny wygląd- poproszę więcej, więcej, więcej... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej lubię napisy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się i ja :-)
    jeśli chodzi o stempelki to uwielbiam te do kolorowania :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. najbardziej lubię cytaty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie uwielbiam kategorię Smash :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam wszystkie Wasze stempelki, a w szczególności te do kolorowania (Łucja <3)

    OdpowiedzUsuń
  27. Baaardzo trudny wybór. Ale skoro trzeba wybrać jedną kategorię, to moim wyborem jest kategoria Napisy, chociaż pewnie "za chwilę" będzie to Smash :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ornamenty, zawijaski. Zbieram sie do zakupu kilku do kolorowania, ale raczkuję w tym temacie, więc jeszcze chwilkę muszę poćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń
  29. moją ulubioną kategorią jest zdecydowanie art journal, chociaż ornamenty też bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obrazki do kolorowania a szczególnie kwiaty

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...